8 de gen. 2012

Dieta Dukan - Després de Nadal, que fem?


Us resumeixo un escrit que està al web del Dr Dukan que ens diu com tornar a la dieta després de les Festes de Nadal, qui no s'ha passat una mica amb els torrons o cava?
Seguiu aquests consells per a recuperar-vos dels excesos d'aquestes Festes.

  • Dilluns 9 Gener : Per a la tarda sortiu a caminar una hora i a partir d'aqui procureu fer-ho sempre que pogueu, Sobretot no camineu menys de 30 minuts, si camineu menys d'aquest temps tindreu més dificultats per a perdre pes.
  • Dimarts 10 Gener : aquest dia cal dedicar-lo a les proteïnes així compensarem la grassa i els glúcids que hem menjat aquests dies. Ens regalarem un buffet Dukan : carn de vedella o de bou, totes les parts que volguem menys l'entrecot. El peix que més et vingui de gust i tota la carn d'au que més t'agradi, excepte l'ànec. Ous, pernil sense grassa, làctics desnatats, proteïnes vegetals i no oblideu de beure 2 litres de líquid.
  • A partir del dimecres 11  de gener : Afegiu totes les verdures i menjar especialment aliments desintoxicants com la carxofa, tomàquet, fonoll, rave negre. Crus, cuits, en sopa o en compota.
  • No deixar de prendre Vitamina C per preveure la grip i els encostipats.
  • Dorm millor per a recuperar-te i sentir-te en plena forma, dormir poc facilita que agafem pes, dormir bé redueix les ganes de menjar. Les hores que dormim abans de les 12 h de la nit son més efectives per el que hauriem d'intentar almenys dos cops per setmana anar a dormir sobre les 22,30 h.
  • Fora l'alcohol, si encara teniu alguna celebració opteu per a l'aigua mineral o bé una coca-cola light.
  • Sobretot no us oblideu cada dia de menjar "SALVADO D'AVENA"